Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

fredag 9 mars 2012

JUST PERFECT








Jag tycker alltid att det är lite extra kul när kända fotografer öppnar upp dörrarna till sitt egna hem och delar med sig av bilderna. Detta hemmet tillhör fotografen Jonas Ingerstedt och är en av mina absoluta favoriter. Jag har svårt att sätta fingret på vad det är men det är bara perfekt! Det finns en slags röd tråd i färgval och möblering utan att det ska bli tråkigt och ointressant. Det märks att det är en person med konstnärlig ådra som bor här! 

I always think it's a little extra fun when famous photographers, will open the doors to their own homes and share their picturesThis wonderful home belongs to the swedish photographer Jonas Ingerstedt. His home is one of my favorites. It´s just perfect!

13 kommentarer:

  1. Själv såg jag ditt fina hem hos TantJohanna och hittade hit. :) Jättefin blogg...

    SvaraRadera
  2. instämmer! jag känner mig väldigt hemma i det hemmet! tack förresten för en fin blogg, som också gjorde att jag hittade neëst. underbara, vackra ting!
    //carina

    SvaraRadera
  3. yes!
    alt er rett! :)

    fin weekend til deg

    beste hilsner fra
    Åpent^hus

    SvaraRadera