Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

fredag 28 september 2012

YVONNE KONÈ´s HOME










Foto Line Klein för danska Elle decoration via Emmas designblogg

Vad lycklig jag blev när jag igår hittade de här underbara bilderna på Emmas designblogg! Tack Emma för att du delade dessa bilder. Hemmet tillhör den danska väskdesignern,  Yvonne Koné och fler bilder finns att skåda i senaste numret av danska Elle decoration. 

//Yesterday I found these wonderful pictures at Emma's designblog! Thanks Emma for sharing these photos. The home belongs to the danish designer, Yvonne Kone. You´ll find more pictures in the latest issue of the danish Elle Decoration.//

4 kommentarer:

  1. I love this home .... by the way :you have a very nice blog !

    greetings from Holland
    Gea

    SvaraRadera
  2. Cool pictures... from a very cool home!
    Lovely blog you have, i'm gonna follow you :)

    Miranda

    SvaraRadera
  3. åhhh så snyggt!!! tack för fin inspo!

    SvaraRadera