Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

fredag 18 januari 2013

PROJECT - GODHEMSGATAN

Som en kul start på 2013 har jag och Alvhem inlett ett spännande och lite annorlunda samarbete. En 2:a på Godhemsgatan i Göteborg kommer att, med hjälp av min projektledning och styling, totalrenoveras för att sedan säljas av Alvhem, någon gång under tidig vår. Projektet kommer ni såklart att kunna följa här på bloggen!

 Köket
 Vardagsrummet
I sovrummet och hallen ligger ett "klipp-klapp" golv, som kommer att rivas bort, i hopp om att det ligger plankor under.

//Alvhem and I have just started a cooperation. I will project manage and style an apartment in Gothenburg, which will be sold sometime during the spring. You will of course be able to follow the renovation on this blog!//

7 kommentarer:

  1. jealousy button! (and happy to be your assistant ;))
    good luck!!!! really excited for you

    SvaraRadera
  2. Oj vad spännande! Ser fram emot fortsättningen. Grattis!

    SvaraRadera
  3. Vilket roligt samarbete, ska bli intressant att följa!

    SvaraRadera
  4. Exciting! I'm sure it will turn real beauty!

    SvaraRadera
  5. Spennende! Gleder meg til å se resultatet!

    SvaraRadera
  6. Kul!! Ser fram emot att följa! :) Kram

    SvaraRadera
  7. åh vad kul och spännande, måste ju vara en dröm att få ta hand om!

    SvaraRadera